Project Description
Az ügyfélkapcsolat kezelő modul biztosítja azokat az eszközöket, amelyek segítségével, a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, tárolhatók és elemezhetők. Segítséget nyújt a kampányok menedzselésében, visszajelzések, reklamációk, kiértékelésében.
Főbb funkciók
- Ügyfelekkel kapcsolatos törzsadatok rendezett kezelése, tárolása, kapcsolattartók, elérhetőségek, címek.
- Egyedi ügyfél csoportok készítése.
- Egymás mellett párhuzamosan több szempont szerinti ügyfél csoportosítás.
- Egymás mellett párhuzamosan több szempont szerinti ügyfél csoportosítás.
- Célcsoport meghatározására, a kampány során végzett kommunikációk naplózása.
- A kampány során végzett értékesítési teljesítmény mérése, kampányok kiértékelésére.
- Reklamáció kezelés.
- Jövőbeli feladatok rögzítése.
- Az ügyféladatok importálhatóak különböző forrásokból.
A legfontosabb előnyök – Ügyfélkapcsolat kezelő modul
Az adat keresgetés helyett üzletet is köthet, hiszen itt minden gyorsan, rendezetten elérhető.
Értékesítő az ügyfél előtt, minden előzőleg letárgyalt információval rendelkezik, hiszen minden ott van a rendszerben.
A reklamációkezelés folyamatának lépéseit a rendszerben előre meg lehet adni.
Folyamatosan monitorozhatjuk az ügyfél reklamációk státuszát, és, hogy mikor ki és mit tett az ügy érdekében.
A kiegészítő információk rögzítésével személyesebbé tehetjük ügyfeleinkkel kapcsolatunkat (születésnap, névnap, családi esemény), növelhetjük bizalmi tőkénket.
Egy értékesítő munkatárs távozása esetén az új kolléga azonnal hozzájut a munkájához szükséges ügyfél információknak.