Project Description

Ügyfélkapcsolat kezelő modul

Az ügyfélkapcsolat kezelő modul biztosítja azokat az eszközöket, amelyek segítségével, a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, tárolhatók és elemezhetők. Segítséget nyújt a kampányok menedzselésében, visszajelzések, reklamációk, kiértékelésében.

Főbb funkciók

  • Ügyfelekkel kapcsolatos törzsadatok rendezett kezelése, tárolása, kapcsolattartók, elérhetőségek, címek.
  • Egyedi ügyfél csoportok készítése.
  • Egymás mellett párhuzamosan több szempont szerinti ügyfél csoportosítás.
  • Egymás mellett párhuzamosan több szempont szerinti ügyfél csoportosítás.
  • Célcsoport meghatározására, a kampány során végzett kommunikációk naplózása.
  • A kampány során végzett értékesítési teljesítmény mérése, kampányok kiértékelésére.
  • Reklamáció kezelés.
  • Jövőbeli feladatok rögzítése.
  • Az ügyféladatok importálhatóak különböző forrásokból.

A legfontosabb előnyök – Ügyfélkapcsolat kezelő modul

Az adat keresgetés helyett üzletet is köthet, hiszen itt minden gyorsan, rendezetten elérhető.

Értékesítő az ügyfél előtt, minden előzőleg letárgyalt információval rendelkezik, hiszen minden ott van a rendszerben.

A reklamációkezelés folyamatának lépéseit a rendszerben előre meg lehet adni.

Folyamatosan monitorozhatjuk az ügyfél reklamációk státuszát, és, hogy mikor ki és mit tett az ügy érdekében.

A kiegészítő információk rögzítésével személyesebbé tehetjük ügyfeleinkkel kapcsolatunkat (születésnap, névnap, családi esemény), növelhetjük bizalmi tőkénket.

Egy értékesítő munkatárs távozása esetén az új kolléga azonnal hozzájut a munkájához szükséges ügyfél információknak.

[]
1 Step 1

Küldje el kérdését, üzenetét!

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder