Project Description
Integrált B2B Webáruház alkalmazás (viszonteladói partnerek számára), az E-erp vállalat irányítási rendszer-t használja adatbázisként, és on-line jelenít meg az adatokat. Teljesíti azt az elvárást a viszonteladói vásárlók részéről, hogy interneten keresztül tudják megtekinteni a termékeket, azok tulajdonságait, és rendelhessenek weben keresztül.
Főbb funkciók
- Hagyományos rendelési mód és kedvezményes időszak (Akciós) előrendelési mód.
- Termék keresés névrészletre, választható gyors keresési mód.
- Cégen belüli Cikkcsoport kategória megjelenítés, egyedi kategóriák kiemelése.
- Részletes termék adatok megjelenítése.
- Banner megjelenítés.
- Készletinformációk megjelenítése, akár több telephelyről is.
- Rendelés előzmények megtekintése.
- Beküldött rendelés státuszának követése.
- Rendelés beolvasás, importálás.
- Összeállított kosár exportálása.
- Partnerhez rendelt ártípus használata.
- Azonnali ár, készlet, termék módosítás szinkronizálás.
A legfontosabb előnyök
Cégen belüli partnerek részére egyedi felhasználónév-jelszó rögzíthető, egy partnernek akár több is.
Szabályozható a partnerek részére a rendelési napok.
A vevői rendelések leadásának a határideje a cég lehetőségei szerint alakíthatóak ki.
Logisztikai kiszolgálás tervezhető, a szabályozott webshop rendelések alapján.
Vásárló és kereskedő cég kapcsolat erősítése, a webshop rendelési lehetőség megadásával.
Rendelési forgalom elemzése, webshop rendelési adatok alapján.