Project Description
A kereskedelmi egységek és a szállító partnerek között történő áruszállítás, számlázás és reklamáció rendszerben történő kezelésére használható likvidáció modul.
Főbb funkciók
- Központba beérkező számlák és az egységekben történő bevételezések egy felületen történő egyeztetése.
- Automatikus párosítási lehetőség.
- EDI modullal összekötve tételes likvidáció lehetősége.
- Automatikus feladatgenerálás és kiosztás adott csoportoknak ár-, vagy mennyiségi probléma esetén.
- Kiosztott likvidációs feladatok egy ablakban történő megjelenítése, javító bizonylatok egy gombnyomással elkészítése.
- Szállítókkal szembeni naplózott reklamációkezelés emailben.
- Számla banki utalásból tiltása vagy engedélyezése.
A legfontosabb előnyök – Likvidáció modul
Pontosabb elszámolás a szállítókkal
Rendszerben történő feladatok kiosztása
Papíralapú ellenőrzés csökkentése
Humán erőforrás csökkentése