Logbord > E-ERP CRM

E-ERP CRM

(ügyfélkapcsolat kezelésének támogatása)

 

A rendszer nyújtotta előnyök:

 

 

 

CRM

 

 

 

 

 

 

 

 


A rendszer főbb funkciói:

  • Ügyfelekkel kapcsolatos törzsadatok egy helyen történő rendezett kezelése, tárolása
    • Kapcsolattartók
    • Elérhetőségek, címek
  • Az ügyféladatok importálhatóak különböző forrásokból
  • Az ügyfeleket tetszőleges lehet csoportosítani, lehetőség van egymás mellet párhuzamosan több szempont szerinti csoportosításra
  • A rendszerben különböző kampányok, akciók menedzselhetők. Lehetőség van célcsoport meghatározására, a kampány során végzett kommunikációk naplózására és a kampányok kiértékelésére
  • A kampányok során végzett kommunikáció lépéseit előre meg lehet határozni, így a folyamat előrehaladásról mindig egzakt információ áll rendelkezésre.
  • A kampány során végzett értékesítési teljesítmény mérését egy kampányértékelési modul támogatja
  • A rendszer kiválóan alkalmas a reklamáció kezelés informatikai támogatására. A reklamációkezelés folyamatának lépéseit a rendszerben előre meg lehet adni. Így folyamatosan monitorozhatjuk az ügyfél reklamációk státuszát, és, hogy mikor ki és mit tett az ügy érdekében.
  • A rendszer alkalmas a jövőbeli feladatok rögzítésére is